Changeyourbusiness.nl

Top Menu

  • Over
  • Adverteren
  • Contact

Main Menu

  • Home
  • Nieuws
  • Change
  • Over
  • Adverteren
  • Contact

logo

  • Home
  • Nieuws
  • Change
ArtikelNummer 1 - 2019
Home›Artikel›Nieuwe ontwikkelingen in MANNA en Juliette’s Bar

Nieuwe ontwikkelingen in MANNA en Juliette’s Bar

Door Hans Eberson
13 maart 2019
920
0
Deel:

‘Let’s have lunch!’

Stel je voor. Het is zaterdagmiddag, je hebt je zaak net afgesloten, je weekend kan beginnen en je hebt nog wel zin in een borrel, of je bent met je vriendin gaan shoppen en je wilt de middag op een leuke manier afsluiten. Wat doe je dan? Ga je naar de kroeg of naar Juliette’s Blue Bar?

“Juliette’s Blue Bar natuurlijk. Waarom? Als afsluiting van een geslaagde middag, gewoon als trendy borrellocatie of als startlocatie voor een geslaagd diner in Juliette’s Cosina of restaurant MANNA. Bovendien heb ik de indruk dat de zaterdagmiddag aan belang wint, ook zakelijk, de zamibo doet volgens mij zijn best de vrijmibo te verdrijven. Lekker relaxt en sophisticated in een informele sfeer genieten van al het goeds dat het leven te bieden heeft. En daar maken wij onze uitdaging van!”

Nighthawk at the diner

Een borrel is volgens de mensen van Juliette meer dan een goed glas. “Zeker, een borrel staat of valt met een fijne informele en relaxte sfeer. Daar zorgen we voor, niet alleen met de juist snacks en drankjes, maar ook door te zorgen voor de perfecte vibe. Met eigentijdse jazz en blues, live uiteraard. Topmuzikanten Roderik Adeo Jansz (Nighthawk at the diner) en Antoon Meijer zorgen voor een poule van muzikanten uit binnen – en buitenland. Waarlijk uniek in Nijmegen en dus, kom dat beleven!”

Nijmegen is een lunchstad

Lunchen is in, die conclusie mag je wel trekken als je niet alleen kijkt naar de groei van het aantal lunchcafé’s in de stad Nijmegen, maar ook naar de kwaliteit van het gebodene. Sander: “Inderdaad zijn er de afgelopen jaren veel nieuwe zaken bijgekomen en uit het feit dat ze zich handhaven mag je concluderen dat ze het goed doen. Nijmegen houdt van lunchen! Niet alleen studenten of particulieren, de lunch is ook in de zakenwereld bezig aan een stevige comeback. Niet per se de helemiddaglunch – alhoewel dat nog steeds heerlijk is –  maar de snelle, gezonde, lichte en toch smakelijke lunch is hot. Nou is Nijmegen sowieso een horeca-stad met bijvoorbeeld de grootste terrasdichtheid van Nederland, daar past een groeiende lunchcultuur die voor iedereen wat wils biedt helemaal bij. Veel in de categorie soep-sandwich-salad, maar dan wel van een mooi niveau.”

Seafood lunch

MANNA heeft sinds de opening een naam opgebouwd als lunchlocatie. “En die naam houden we hoog. We serveren ook soep, sandwiches en salades, maar onze keuze is veel groter. Denk bijvoorbeeld aan onze bentobox, de Japanse variant van onze broodtrommel. ‘Even bij MANNA een bentootje eten’, dat is een groot succes, heerlijk gevuld met allerlei exquise lekkernijen en vooral met ons uitgebreide visassortiment van onze seafoodbar. Tegenwoordig heb je de keuze uit vier verschillende bento’s: classic, vlees, vis of vega. Ook nieuw is onze seafood lunch. Wij serveren lekker aan de bar acht kleine visgerechten en dat kan ook binnen drie kwartier! Heerlijk genieten, topkwaliteit

Vorige artikel

Solliciteren bij een robot

Volgende artikel

Voorwoord Hans Eberson – Van CEO naar ...

0
Delen
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0

Gerelateerde artikelen Meer van deze auteur

  • ArtikelCoverstorynummer 3 - 2021

    Jorrit Wesseldijk: ‘Onze branche heeft strakkere regulering nodig’

    12 oktober 2021
    Door Hans Eberson
  • Groei is geen doel, een tevreden klant wel
    ArtikelNummer 1 - 2018

    Groei is geen doel, een tevreden klant wel

    8 februari 2018
    Door c0d3br3ak
  • Artikelnummer 3 - 2019

    ‘Het is tijd voor een intelligente luchthaven’

    3 juli 2019
    Door Hans Eberson
  • ArtikelblogNieuws

    Amor fati

    19 januari 2022
    Door Hans Eberson
  • Tot over drie maanden of zo
    ArtikelNummer 5 - 2017

    Tot over drie maanden of zo

    14 december 2017
    Door c0d3br3ak
  • ArtikelCoverstoryNummer 2 - 2019

    Cyril Spiertz: ‘Als ervaringsdeskundige weet ik wat cliënt voelt’

    15 mei 2019
    Door Hans Eberson

Plaats een reactie Reactie annuleren

0

Wellicht vindt u dit ook interressant

  • ArtikelCoverstoryNummer 2 - 2016

    Coverstory: Blue in Nijmegen nu al spraakmakend

  • ArtikelNummer 4 - 2016

    Jeroen ter Weeme: ‘Onze branche is nooit geheel in balans’

  • Artikelnummer 3 - 2022

    Sander Hendrix en Aïda Papilaja – Hendrix: ‘We wish you a wonderful Christmas’

Change Your Business
  • Over
  • Adverteren
  • Contact
© 2022 Changeyourbusiness.nl | Met passie gerealiseerd door Codebreakers, Reclamebureau Nijmegen