Changeyourbusiness.nl

Top Menu

  • Over
  • Adverteren
  • Contact

Main Menu

  • Home
  • Nieuws
  • Change
  • Over
  • Adverteren
  • Contact

logo

  • Home
  • Nieuws
  • Change
ArtikelNummer 2 - 2016
Home›Artikel›‘De vraag van klanten is leading’

‘De vraag van klanten is leading’

Door c0d3br3ak
17 juli 2016
855
0
Deel:

“De markt verandert en dus veranderen wij mee. We zijn met Thomas Specialist in Interieur in 1996 gestart als conceptdenkers en –makers en dat is nog steeds onze corebusiness”, vertelt Tom van Bergen. “Maar het is enorm belangrijk om te luisteren naar je klanten. Hun vraag is altijd leading.”

Daarom hebben Tom en zijn mensen recentelijk een nieuwe website gepresenteerd en een volledig nieuwe showroom gebouwd. “Maar als
je van klanten andere vragen krijgt, dan moet je andere oplossingen verzinnen. Sommige klanten willen liever kopen, dat kan nu, bijvoorbeeld ons pop-up barmeubel. Geen huur, maar koop, voor €69,- inclusief btw, bijvoorbeeld te gebruiken als cocktailbar, als champagnebar of als koffiebar. Eenvoudig in te zetten tijdens een bruiloft of als balie tijdens een beurs. Met een print naar keuze, te bestellen via onze website www.thomas.nl. Het wordt het eerste meubelstuk in een nieuwe pop-up lijn van tafels, banken en stoelen. Gewoon door ons als interieurontwerpers zelf verzonnen en gebouwd.”

CONCEPTDENKERS
De mensen van Tom van Bergen worden nog steeds gevraagd om mee te denken over de bouw of inrichting van een evenement, het ontwerp en de bouw van een stand of showroom of een idee te bedenken voor een inrichting van een restaurant, showroom of een winkel. “Daar werden we groot mee, dat doen we met veel liefde en plezier. Wij zijn dan de vormgevers die de verantwoording nemen voor het hele concept, van ontwerp tot en met de realisatie.”

POP-UP BAR
Er is echter een grote groep potentiële klanten, die creatief genoeg is om met de informatie die ze hebben en die ze aanvullen met hun eigen ideeën, zelf het plaatje dat ze in hun hoofd hebben, te bouwen. “Lange tafels met banken of klapstoelen, binnen of buiten, overal
witte lampionnen, leuk glaswerk, eigen bloemwerken, kortom vanuit hun eigen creativiteit groeit een mooi decor. Daarvoor kunnen ze al langer bij ons de benodigde accessoires huren, maar vanaf nu kunnen ze dus ook kopen, in een aantrekkelijk formaat, gemakkelijk en snel uit vier delen op te bouwen. En met aan de voorzijde een gepersonaliseerde print, de klant stuurt de afbeelding, wij zorgen voor de print aan de voorzijde. Omdat we heilig geloven in een circulaire economie kunnen klanten de barmeubels weer inleveren. Zij ontvangen €10,-, wij zorgen voor hergebruik. Kijk op www.thomas.nl/specials.”

SHOWROOM
De website is mooi en overzichtelijk, de showroom is helemaal een plaatje. “Dat is voor ons een belangrijk decor om potentiële klanten te laten zien in welke richtingen we denken. Zeg maar ons visitekaartje. En is dat niet genoeg, dan kun je nog altijd terecht op onze website om een idee te krijgen over werk dat we maken, maar ook over wat we verhuren en eventueel verkopen.” Meer weten? Kijk op www.thomas.nl.

Vorige artikel

‘DAT WE ER NOG ZIJN IS EEN ...

Volgende artikel

Nummer 2 – Juli 2016

0
Delen
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0

Gerelateerde artikelen Meer van deze auteur

  • ArtikelCoverstoryNummer 3 - 2018

    Coverstory: Van Leeuwarden Search Group: ‘Samenwerken en elkaar aanvullen, dat is het mooiste’

    24 augustus 2018
    Door c0d3br3ak
  • Artikelnummer 1 - 2022

    Erik Lensen: ‘De sigaar’

    23 maart 2022
    Door Hans Eberson
  • ‘Conflicten, hoe ga je er mee om?’
    ArtikelNummer 2 - 2020

    Hoe maak je van veranderen een succes?

    12 juli 2020
    Door Hans Eberson
  • ArtikelNummer 4 - 2018

    Bart Creemers (Works Smart Staffing Solutions): ‘Laat een second opinion uitvoeren, dat geeft rust’

    10 oktober 2018
    Door Hans Eberson
  • ICT gaat om betrouwbaarheid, beschikbaarheid en veiligheid
    ArtikelNummer 5 - 2017

    ICT gaat om betrouwbaarheid, beschikbaarheid en veiligheid

    14 december 2017
    Door c0d3br3ak
  • Artikelnummer 2 - 2022

    ‘Neurodivergentie biedt bedrijfsleven vooral kansen’

    5 juli 2022
    Door Hans Eberson

Plaats een reactie Reactie annuleren

0

Wellicht vindt u dit ook interressant

  • Nieuws

    Change Your Business en Covid-19

  • ArtikelNummer 2 - 2019

    Over vitaliteit en burn-outs

  • ArtikelColumnnummer 3 - 2019

    Column Siv van Hegelsom: ‘Joehoe!’

Change Your Business
  • Over
  • Adverteren
  • Contact
© 2022 Changeyourbusiness.nl | Met passie gerealiseerd door Codebreakers, Reclamebureau Nijmegen