Changeyourbusiness.nl

Top Menu

  • Over
  • Adverteren
  • Contact

Main Menu

  • Home
  • Nieuws
  • Change
  • Over
  • Adverteren
  • Contact

logo

  • Home
  • Nieuws
  • Change
ArtikelNummer 3 - 2016
Home›Artikel›De mensen achter Beauty, Hair, Body & Fashion

De mensen achter Beauty, Hair, Body & Fashion

Door c0d3br3ak
7 oktober 2016
859
0
Deel:

Beauty, Hair, Body & Fashion kreeg in zijn huidige samenstelling vorm in 2015. Wat bewoog ondernemers Martine Hulscher, Ton Terburg, Az Groen en Manon Bruggeman om structureel samen te werken, de verbinding te zoeken en bijvoorbeeld klanten aan elkaar door te sturen?

De ondernemers van Beauty, Hair, Body & Fashion vullen elk een deel in van het lifestylesegment. Er goed uitzien, je goed voelen, dat is de rode lijn. Omdat ze dezelfde visie delen, veel ervaring hebben in hun vak en hun expertise graag met elkaar en hun klanten delen, is de stap naar samenwerking klein. “Ik weet gewoon dat ik mijn collega’s met een gerust hart aan mijn klanten kan aanbevelen. Dat komt altijd goed.”

MARTINE HULSCHER SKINCARE
Martine Hulscher staat voor kwaliteit en persoonlijk contact, kwaliteit in huidverbetering, behandelingen, massages en in producten van bijvoorbeeld Maria Galland. “Wij zijn een clubje van gelijkgestemden, die met dezelfde visie op de markt op hetzelfde hoge niveau opereren. Dat maakt het contact eenvoudig, we sparren vaak over bepaalde zaken, we sturen klanten aan elkaar door, kortom we delen met elkaar en daardoor versterken we elkaar. Zo simpel kan het zijn.”

BON TON KAPPERS
Ton Terburg van Bon Ton Kappers is er heel duidelijk over: “Elk deelnemend bedrijf heeft zijn eigen dynamiek. Wij zijn kappers die voorop lopen in onze branche. Met trends, kleuren en technieken, alles volgens de laatste mode. Dat geldt ook voor mijn collega’s en daarom versterken we elkaar, we maken er samen echt iets van en bovendien is het altijd uiterst gezellig. Bovendien zie ik Beauty, Hair, Body & Fashion als een manier om je zaak extra te pro leren, want in deze tijden is het belangrijk dat je zichtbaar blijft.”

LADYLINE POWERED BY AZ GROEN
“Afvallen en daarna op gewicht blijven door gezonde dagelijkse voeding, een persoonlijk bewegingsprogramma, een opfrisser voor de huid, intensieve coaching en training om leef- en eetgewoonten aan te passen, onze Ladyline-methode is compleet en bij ons kan het echt”, zegt Az Groen. “Gewoon weer helemaal in ‘shape’ komen. En daar spelen mijn teamgenoten ook een belangrijke rol in. We vullen elkaar aan, hebben plezier in de samenwerking en daar steken we tijd in. Verbinden, dat vind ik leuk en het werkt. Samen sterk.”

SEASONS WOMEN’S WEAR
Manon Bruggeman werkt al 22 jaar met veel plezier in de modebranche. Persoonlijke aandacht en deskundig en eerlijk advies in een gezellige omgeving, daar draait het om! “Met een zeer breed merkenpakket kunnen we iedereen kleden voor elke gelegenheid. Ieder seizoen wordt onze collectie zeer zorgvuldig en vakkundig op elkaar afgestemd en ik kan nog steeds erg blij worden van mooie kleding en materialen. Op de hoogte zijn van nieuwe trends, duurzaamheid , eco-materialen en fairtrade, daar gaat het om. Mode is ook beleven en inspireren. Daarom organiseren we een aantal keren per jaar modeshows en lifestyle-events. Mijn grootste voldoening haal ik nog steeds uit een enthousiaste klant die met haar aankoop blij de winkel verlaat! Met de juiste kleding kun je je persoonlijkheid en zelfvertrouwen onderstrepen en de beste versie van jezelf neerzetten! Voor minder doe je het niet toch?

ARJAN VAN DER VEGT
Arjan van der Vegt is fotograaf en eigenaar van de verBeelding BV reclamefotografie & video en de vaste fotograaf van Beauty, Hair, Body & Fashion. Beeldmaker in hart en nieren. Ervaren, veelzijdig en creatief, bescheiden perfectionist, wil het beste voor zijn klanten en gaat dus altijd voor het maximale resultaat. De foto’s worden door Arjan en zijn team in de professionele fotostudio gemaakt. Daarom een fantastische aanvulling op het Beauty, Hair, Body & Fashion team.

Vorige artikel

Capaz Proces nanciering: ‘Put your money where ...

Volgende artikel

Paul Schmidt: ‘Ondernemers, houd de zaag scherp’

0
Delen
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0

Gerelateerde artikelen Meer van deze auteur

  • ArtikelNummer 4 - 2018

    MANNA maakt een statement

    10 oktober 2018
    Door Hans Eberson
  • Het gaat bij medewerkers om talent, niet om het CV
    ArtikelNummer 5 - 2017

    Het gaat bij medewerkers om talent, niet om het CV

    14 december 2017
    Door c0d3br3ak
  • Artikelnummer 1 - 2023Voorwoord

    Iedereen herkent een goede leider

    5 april 2023
    Door Hans Eberson
  • ArtikelNummer 1 - 2016

    Cybersecurity hard noodzakelijk

    2 mei 2016
    Door c0d3br3ak
  • ArtikelBorrelnummer 1 - 2022

    De laatste van 2021

    23 maart 2022
    Door Hans Eberson
  • ArtikelColumnnummer 1 - 2023

    Column Kjeld van Dijk: ‘Wildgroei aan alternatieve financiers: hoe nu verder?’

    5 april 2023
    Door Hans Eberson

Plaats een reactie Reactie annuleren

0

Wellicht vindt u dit ook interressant

  • ArtikelCoverstoryNummer 2 - 2017

    Coverstory: SMB Willems introduceert nieuw schoonmaakconcept bij Dar

  • 'Rise by lifting others'
    ArtikelColumnNummer 3 - 2018

    Column Siv van Hegelsom

  • ArtikelNummer 3 - 2016

    Wie wordt er niet verlegen van Juliette?

Change Your Business
  • Over
  • Adverteren
  • Contact
© 2022 Changeyourbusiness.nl | Met passie gerealiseerd door Codebreakers, Reclamebureau Nijmegen