Changeyourbusiness.nl

Top Menu

  • Over
  • Adverteren
  • Contact

Main Menu

  • Home
  • Nieuws
  • Change
  • Over
  • Adverteren
  • Contact

logo

  • Home
  • Nieuws
  • Change
Het succesverhaal van de Oranjesingel
Het succesverhaal van de Oranjesingel
ArtikelNummer 3 - 2017
Home›Artikel›Het succesverhaal van de Oranjesingel

Het succesverhaal van de Oranjesingel

Door c0d3br3ak
1 juli 2017
978
0
Deel:

MANNA, Hotel Blue en Juliette vierden zondag 2 juli hun verjaardagsfeestje. MANNA bestaat alweer acht jaar. Blue & Juliette hebben net hun eerste jaar achter de rug. Er is alle reden voor een feest, want beide zijn zeer succesvol en kunnen mooie rapportcijfers overleggen. MANNA, de ‘grande dame’ van de Oranjesingel staat vanaf de start in 2009 in de top van de Nederlandse hotels. Haar hippe zusje Juliette heeft zich binnen een jaar al bij die top gemeld.

Precies acht jaar geleden opende MANNA haar deuren aan de Oranjesingel in Nijmegen. ‘The rest is history’, zou je kunnen zeggen. Hotel en restaurant hebben in Nijmegen, Nederland en de wijde wereld naam gemaakt. Hotel MANNA, met tien luxe suites en studio’s, scoort permanent bij alle boekingssites een dikke 9. En vorig jaar werd een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan dit succesverhaal.

UIT HETZELFDE VAATJE: URBAN & DESIGN
“Aan de Oranjesingel in Nijmegen staat Hotel Manna: luxe, grootstedelijk en mooi ingericht. Hotel Blue is net nieuw, van dezelfde ondernemers en tapt uit hetzelfde vaatje: urban en design voor de smallere beurs.” Dat schreef de Volkskrant bij de opening van Blue & Juliette in 2016. Inmiddels staat hotel Blue ook bovenin alle recensielijstjes met een ruime 9. De 30 stijlvolle en strakke hotelkamers zijn erg populair bij wereldreizigers, citytrippers en zakelijke gasten. Juliette’s Cosina, de Salon de Thé en Juliette’s Blue Bar hebben intussen het uitgaansleven van Nijmegen verder verrijkt. De Oranjesingel ligt op de route van alle stappers, lunchers en high-tea’ers.

KWALITEIT, EIGENHEID EN ECHTE GASTVRIJHEID
Dat beide zo’n succes zouden worden was geen abc’tje. MANNA opende in 2009, op een moment dat Nederland een diepe recessie indook. “Een economische crisis, bedrijven in de problemen, oplopende werkloosheid. En wat doen Sander en Aïda? Ze beginnen een restaurant annex luxe hotel met zes suites aan de Nijmeegse Oranjesingel, in wat eerst de Kerk van de Nazarener was. Ze hebben lef.” Dat schreef De Gelderlander in 2009. Blue & Juliette startten zeven jaar later in het staartje van diezelfde crisis, maar kenden desondanks een vliegende start. Een mooi bewijs dat kwaliteit, eigenheid en echte gastvrijheid onder alle omstandigheden komen bovendrijven.

MOOIE EVENEMENTEN IN HET NAJAAR
Zondag 2 juli werd dus het achtjarig bestaan van MANNA en de eerste verjaardag van Blue & Juliette gevierd. Sander & Aïda blikten met hun gasten die zo belangrijk zijn voor MANNA, Blue & Juliette, kort terug op de afgelopen jaren, maar keken vooral vooruit. Met twee terrassen die  volgens Vogue’s terrassenlijst 2017 tot de beste terrassen van Nijmegen behoren, ziet de zomer er zonnig uit. Bovendien hebben zowel MANNA als Blue aantrekkelijke zomeraanbiedingen voor hotelgasten. Maar ook in het najaar staan er alweer spannende evenementen op stapel. Zoals Juliette’s Social Club met cocktails en live jazz, een Bal Masqué en dan gaan we alweer langzaam richting het feestdagenseizoen, dat – het is inmiddels een mooie traditie – bij MANNA en Blue officieel geopend wordt.

Aan de Oranjesingel in Nijmegen is acht jaar geleden iets moois ontstaan dat vorig jaar een nieuwe stijlvolle impuls heeft gekregen. En er volgen vast nog een paar mooie hoofdstukken in het succesverhaal van MANNA, Blue & Juliette.

Vorige artikel

Er is geen weg meer terug

Volgende artikel

Column Maarten Bunschoten

0
Delen
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0

Gerelateerde artikelen Meer van deze auteur

  • ArtikelNummer 6 - 2018

    Agile werken biedt flexibiliteit en snelheid

    28 december 2018
    Door Hans Eberson
  • ArtikelNummer 3 - 2016

    Van kerk naar theater in Bemmel

    7 oktober 2016
    Door c0d3br3ak
  • Het is wel lekker als je plannen ook slagen
    ArtikelNummer 3 - 2017

    Het is wel lekker als je plannen ook slagen

    1 juli 2017
    Door c0d3br3ak
  • ArtikelNummer 5 - 2018

    Werkt de methode Ricardo Semler nog? ‘Vertrouw op de kracht van je medewerkers’

    30 november 2018
    Door Hans Eberson
  • ArtikelNummer 2 - 2016

    ‘Vertrouwen’ onderschatte component in verander- processen

    17 juli 2016
    Door c0d3br3ak
  • ArtikelNummer 1 - 2017

    Brunet Advocaten versterkt zich met Ingeborg van den Broek

    11 februari 2017
    Door c0d3br3ak

Plaats een reactie Reactie annuleren

0

Wellicht vindt u dit ook interressant

  • ArtikelNummer 3 - 2018

    Grijp je kans in de snel veranderende wereld van social media: De laatste trends in social medialand

  • ArtikelColumnnummer 3 - 2021

    Column Wouter van der Loon: ‘Lessen vanuit Afghanistan’

  • Columnnummer 1 - 2020

    Column Roald Bergamin: ‘De WAB is here to stay – voldoet u aan alle eisen?’

Change Your Business
  • Over
  • Adverteren
  • Contact
© 2022 Changeyourbusiness.nl | Met passie gerealiseerd door Codebreakers, Reclamebureau Nijmegen