Changeyourbusiness.nl

Top Menu

  • Over
  • Adverteren
  • Contact

Main Menu

  • Home
  • Nieuws
  • Change
  • Over
  • Adverteren
  • Contact

logo

  • Home
  • Nieuws
  • Change
Het succesverhaal van de Oranjesingel
Het succesverhaal van de Oranjesingel
ArtikelNummer 3 - 2017
Home›Artikel›Het succesverhaal van de Oranjesingel

Het succesverhaal van de Oranjesingel

By c0d3br3ak
1 juli 2017
1308
0
Share:

MANNA, Hotel Blue en Juliette vierden zondag 2 juli hun verjaardagsfeestje. MANNA bestaat alweer acht jaar. Blue & Juliette hebben net hun eerste jaar achter de rug. Er is alle reden voor een feest, want beide zijn zeer succesvol en kunnen mooie rapportcijfers overleggen. MANNA, de ‘grande dame’ van de Oranjesingel staat vanaf de start in 2009 in de top van de Nederlandse hotels. Haar hippe zusje Juliette heeft zich binnen een jaar al bij die top gemeld.

Precies acht jaar geleden opende MANNA haar deuren aan de Oranjesingel in Nijmegen. ‘The rest is history’, zou je kunnen zeggen. Hotel en restaurant hebben in Nijmegen, Nederland en de wijde wereld naam gemaakt. Hotel MANNA, met tien luxe suites en studio’s, scoort permanent bij alle boekingssites een dikke 9. En vorig jaar werd een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan dit succesverhaal.

UIT HETZELFDE VAATJE: URBAN & DESIGN
“Aan de Oranjesingel in Nijmegen staat Hotel Manna: luxe, grootstedelijk en mooi ingericht. Hotel Blue is net nieuw, van dezelfde ondernemers en tapt uit hetzelfde vaatje: urban en design voor de smallere beurs.” Dat schreef de Volkskrant bij de opening van Blue & Juliette in 2016. Inmiddels staat hotel Blue ook bovenin alle recensielijstjes met een ruime 9. De 30 stijlvolle en strakke hotelkamers zijn erg populair bij wereldreizigers, citytrippers en zakelijke gasten. Juliette’s Cosina, de Salon de Thé en Juliette’s Blue Bar hebben intussen het uitgaansleven van Nijmegen verder verrijkt. De Oranjesingel ligt op de route van alle stappers, lunchers en high-tea’ers.

KWALITEIT, EIGENHEID EN ECHTE GASTVRIJHEID
Dat beide zo’n succes zouden worden was geen abc’tje. MANNA opende in 2009, op een moment dat Nederland een diepe recessie indook. “Een economische crisis, bedrijven in de problemen, oplopende werkloosheid. En wat doen Sander en Aïda? Ze beginnen een restaurant annex luxe hotel met zes suites aan de Nijmeegse Oranjesingel, in wat eerst de Kerk van de Nazarener was. Ze hebben lef.” Dat schreef De Gelderlander in 2009. Blue & Juliette startten zeven jaar later in het staartje van diezelfde crisis, maar kenden desondanks een vliegende start. Een mooi bewijs dat kwaliteit, eigenheid en echte gastvrijheid onder alle omstandigheden komen bovendrijven.

MOOIE EVENEMENTEN IN HET NAJAAR
Zondag 2 juli werd dus het achtjarig bestaan van MANNA en de eerste verjaardag van Blue & Juliette gevierd. Sander & Aïda blikten met hun gasten die zo belangrijk zijn voor MANNA, Blue & Juliette, kort terug op de afgelopen jaren, maar keken vooral vooruit. Met twee terrassen die  volgens Vogue’s terrassenlijst 2017 tot de beste terrassen van Nijmegen behoren, ziet de zomer er zonnig uit. Bovendien hebben zowel MANNA als Blue aantrekkelijke zomeraanbiedingen voor hotelgasten. Maar ook in het najaar staan er alweer spannende evenementen op stapel. Zoals Juliette’s Social Club met cocktails en live jazz, een Bal Masqué en dan gaan we alweer langzaam richting het feestdagenseizoen, dat – het is inmiddels een mooie traditie – bij MANNA en Blue officieel geopend wordt.

Aan de Oranjesingel in Nijmegen is acht jaar geleden iets moois ontstaan dat vorig jaar een nieuwe stijlvolle impuls heeft gekregen. En er volgen vast nog een paar mooie hoofdstukken in het succesverhaal van MANNA, Blue & Juliette.

Previous Article

Er is geen weg meer terug

Next Article

Column Maarten Bunschoten

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0

Related articles More from author

  • Artikelnummer 3 - 2021

    ‘Profileer je bedrijf op LinkedIn en vind de perfecte kandidaat!’

    12 oktober 2021
    By Hans Eberson
  • Groei is geen doel, een tevreden klant wel
    ArtikelNummer 1 - 2018

    Groei is geen doel, een tevreden klant wel

    8 februari 2018
    By c0d3br3ak
  • ArtikelNummer 4 - 2018

    Maarten Akkers (Freebike): ‘De consument zit weer aan het stuur’

    10 oktober 2018
    By c0d3br3ak
  • Artikelnummer 2 - 2021

    ‘NUL24 pakt de draad weer op bij Bankoh Beach’

    13 juli 2021
    By Hans Eberson
  • ArtikelNummer 1 - 2025

    ‘Nedflex verkozen tot beste uitzendbureau in Nederland’

    16 april 2025
    By Hans Eberson
  • ArtikelNummer 1 - 2017

    De trends op de arbeidsmarkt voor 2017

    11 februari 2017
    By c0d3br3ak

Leave a reply Reactie annuleren

0

Wellicht vindt u dit ook interressant

  • ArtikelNummer 2 - 2023

    ‘Golf in voormalig Nederlands-Indië’

  • BorrelNummer 5 - 2017

    Netwerken is leuker dan je denkt!

  • ArtikelNummer 3 - 2018

    Maurice Traa (Auto Traa BV) over de reden van het succes

Change Your Business
  • Over
  • Adverteren
  • Contact
© 2025 Changeyourbusiness.nl | Met passie gerealiseerd door Codebreakers, Reclamebureau Nijmegen