Changeyourbusiness.nl

Top Menu

  • Over
  • Adverteren
  • Contact

Main Menu

  • Home
  • Nieuws
  • Change
  • Over
  • Adverteren
  • Contact

logo

  • Home
  • Nieuws
  • Change
ArtikelNummer 1 - 2017
Home›Artikel›MANNA en Blue: twee zielen, één gedachte

MANNA en Blue: twee zielen, één gedachte

Door c0d3br3ak
11 februari 2017
1094
0
Deel:

Aan de Oranjesingel in Nijmegen liggen twee inspirerende hotels, MANNA & Blue, de plaats bij uitstek om uw lokale en internationale zakelijke relaties en gasten te ontvangen.

Samen beschikken beide hotels over tien suites, dertig standard en small double rooms en een longstay appartement. Naast suites en kamers beschikken de hotels over twee restaurants, twee private dinings, twee boardrooms/ vergaderzalen, internationale hotel bar, kof e café, lounge en een groot parkeerterrein.

“Ieder zijn kwaliteit, u de uwe en wij de onze, graag zijn wij dan ook een verlengstuk van uw bedrijf, onderneming of instelling. Wij ontzorgen u graag en dat tegen een scherp zakelijk tarief dat voor onze kamers al is te boeken vanaf € 79.00 per overnachting op basis van logies – ontbijt en vergaderarrangementen vanaf € 12.50 per persoon. Bij MANNA & Blue niet de kleine lettertjes en ongewenste bijkomende kosten ofwel ‘Best price guaranteed & no strings attached’ of u nu één overnachting boekt of duizend, bij ons geen bindende contracten.”

“Of u nu de felbegeerde handtekening onder uw overeenkomst of contract zet tijdens een overweldigend ontbijt, business of casual lunch of tijdens het diner. Voel u vooral thuis en comfortabel in van onze bijzondere locaties. Motiveer uzelf het in 2017 net even iets anders te doen, en wees uw concullega voor. MANNA suites & Blue hotel – enjoy your freedom! Breng uzelf in contact met onze reserveringsafdeling en laat u informeren over alle mogelijkheden (024) 744 00 94 / reservation@blue-nijmegen.nl / reservation@manna-nijmegen.nl.

Vorige artikel

Dutch-Projects staat voor complete winkelrealisatie

Volgende artikel

Creativiteit, hard werken en vooral gewoon doen

0
Delen
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0

Gerelateerde artikelen Meer van deze auteur

  • ArtikelColumnnummer 2 - 2022

    Column Roald Bergamin: ‘Hoe trekt u de juiste mensen aan? Een voorbeeld.

    5 juli 2022
    Door Hans Eberson
  • Artikelnummer 3 - 2020

    Claire Sanders: ‘Social media effectief inzetten in coronatijd’

    11 november 2020
    Door Hans Eberson
  • ArtikelblogNieuws

    Waarom is veranderen zo moeilijk?

    12 februari 2022
    Door Hans Eberson
  • Artikelnummer 1 - 2023

    ‘Verdwijnt het onderscheid tussen feit en fictie?’

    5 april 2023
    Door Hans Eberson
  • ArtikelColumnnummer 1 - 2023

    Column Wouter van der Loon: ‘Hoe schrijf je een column over het schrijven van een interessante column?’

    5 april 2023
    Door Hans Eberson
  • A wonderful Christmas, together as one
    ArtikelNummer 4 - 2017

    A wonderful Christmas, together as one

    5 oktober 2017
    Door c0d3br3ak

Plaats een reactie Reactie annuleren

0

Wellicht vindt u dit ook interressant

  • Groei is geen doel, een tevreden klant wel
    ArtikelNummer 1 - 2018

    Groei is geen doel, een tevreden klant wel

  • ArtikelColumnnummer 2 - 2022

    Column Roald Bergamin: ‘Hoe trekt u de juiste mensen aan? Een voorbeeld.

  • ColumnNummer 4 - 2017

    Column Jack Jansen

Change Your Business
  • Over
  • Adverteren
  • Contact
© 2022 Changeyourbusiness.nl | Met passie gerealiseerd door Codebreakers, Reclamebureau Nijmegen