Laatste artikel
-
Sander Hendrix (MANNA en Hotel Blue): ‘ We zoeken de balans tussen klantverwachting, comfort en duurzaamheid’
MANNA en Hotel Blue zijn trendsettend in Nijmegen en de verre omgeving. Het concept is nog steeds nieuw, een gewaagde combinatie tussen urban en design voor de ... -
Regel je veiligheidszaken vooraf!
Onlangs ontving ik een heel leuk telefoontje. De beller: een bedrijf met de vraag of wij de veiligheidsaspecten binnen het pand kunnen regelen, aangezien het bedrijf ... -
Is AI het beste of het slechtste wat de mensheid kan overkomen? – Stephen Hawking voorziet ondergang van de mensheid
In juni werd in Londen met CogX een van de grootste AIcongressen in Europa gehouden. Punt van discussie was singulariteit, komt het er en zo ja, ... -
Grijp je kans in de snel veranderende wereld van social media: De laatste trends in social medialand
Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn: social media zijn niet meer weg te denken uit het (bedrijfs)leven. Deze platforms worden tegenwoordig niet alleen gebruikt voor persoonlijke communicatie, ... -
Siv van Hegelsom over employer branding: ‘Binnen beginnen is buiten winnen’
Als je vroeger een hekel had aan een collega-ondernemer wenste je hem veel personeel toe. Natuurlijk gebeurt dit tegenwoordig nog steeds, maar het vinden en binden van ... -
Bouwbedrijf Lelieveldt kiest voor exclusieve bouw/verbouw: ‘Geen geknoei, maar perfect vakwerk, dat is ons devies’
Grootschaligheid lijkt het succesvolle mantra van deze tijd. Groot staat dan synoniem voor efficiënt, lagere kosten, meer marge en dus voor succes. Chris Lelieveldt van ... -
Kop Advocaten is toekomstbestendig (en de klant is zeer tevreden): ‘Ons werk draait volledig om de klant’
In januari van dit jaar publiceerde Thomson Reuters het Report on the State of the Legal Market. Alhoewel het om een Amerikaans rapport gaat, met ... -
Maurice Traa (Auto Traa BV) over de reden van het succes
“Zorgen dat je klant tevreden is, daar draait het eigenlijk allemaal om. Die klant bepaalt het succes van je bedrijf, hij is de spin in ... -
De toekomst van automotive: Elektrisch, zelfrijdend, shared en connected
Hoe reizen wij over twintig jaar en welke gevolgen zal dat tot die tijd hebben voor de automobielindustrie? De verwachting is dat de concurrentie tussen ... -
Roelof Beijer van Bergland Uitzendorganisatie: ‘Iedereen schreeuwt om vakmensen’
Uitzendbureaus zijn de thermometer van onze economie. Zij voelen een dip als eerste aankomen, maar weten ook als eerste wanneer er weer betere tijden aanbreken. Zij ...